Obostrzenia koronawirusowe - ważne informacje
Szanowni Państwo
W związku z zaostrzeniem zasad bezpieczeństwa wobec nasilenia rozprzestrzeniania się wirusa COVID-19 i trwającym stanem epidemii, mając na uwadze troskę o bezpieczeństwo Państwa oraz naszych pracowników, informujemy, iż od 8 grudnia 2021 r. do odwołania, siedziba Spółki oraz Administracja będą zamknięte. Większość spraw będzie można załatwić za pośrednictwem poczty elektronicznej, kontaktując się telefonicznie lub wrzucając swoje wnioski, pisma, zapytania do skrzynek na listy zlokalizowanych przy wejściu do budynku Administracji.
Jednocześnie informujemy, iż w najbliższych dniach wykonujemy wyłącznie naprawy awaryjne. W przypadku wystąpienia w lokalu sytuacji awaryjnej, jeżeli wizja okaże się niezbędna, będziemy się z Państwem kontaktować i ustalać indywidualne procedury, minimalizujące ryzyko zakażenia koronawirusem. O wszelkich zmianach będziemy Państwa informować na bieżąco. Przepraszamy za niedogodności i liczymy na Państwa zrozumienie. Zadbajmy wspólnie o zdrowie nasze i naszych bliskich.